13.12.2010

hitRECord.org

Har du hørt om hitRECord.org - ikke, så tjek det ud.
Det er startet af den super talentfulde skuespiller Joseph Gorden-Levitt og er en collaboration, der laver små film. Idéen går meget hurtigt fortalt ud på at ingen ejer noget - alt deles og bliver genbrugt på nye eller forbedrede måder.
   Nogle af deres kortfilm har været på småfilmfestivaler, hvor de er blevet vist for publikum og i sensommeren havde de 3 små shows 'Summer In The City' hvor de viste nogle af deres færdige produktioner, showet blev også streamet på nettet.

Der findes rigtig mange fantastiske små perler på hjemmesiden, og man kan sagtens gå i krig med at se dem igennem uden man er - som jeg f.eks. ikke er - medlem.

Jeg har i de 7 måneder, jeg har kendt til siden, overvejet om jeg skulle melde mig til, men indtil videre har det kun været ved tanken - måske i det næste år. :)

Ingen kommentarer: